Budapest, 2014. június 17. –Tavaszi kommunikációs kampánya keretében országos roadshow-ra indult a Das WeltAuto május elején, amely egyben a hivatalos bemutatkozása is volt a márka új arculatának. Az országos turnét egy kéthetes játékkal kötötték össze a szervezők, ahol a nyertes egy két éves, ismert előéletű Škoda Octavia-t vásárolhatott meg az általa megjelölt áron. A 105 lóerős, 1.6-os dízel autóért mindössze annyit kellett tenni, hogy a hagyományos „Egy szám játék” elvei alapján el kellett találni azt legkisebb, egész összeget 0-250.000 között, amire senki más nem voksol a játék során. A márkakereskedésekben történt regisztrációt követően három tippelési lehetősége volt minden játékosnak, s a jelentős érdeklődésnek köszönhetően közel nyolcezer tipp érkezett.
A számos induló közül Pozsgai Szilárd 245 forintos tippje volt a nyerő, ez a választás bizonyult a legkisebb egyedi számnak. Szilárd június 13-án, pénteken, 13 órakor vehette át ezért az összegért az autót a Porsche Buda Das WeltAuto kereskedésében. „Az internetről értesültem a játékról, s mivel kilenc éves családi autónk épp cserére érett, gondolkodás nélkül elmentem a munkahelyemhez közel eső márkakereskedéshez, s beregisztráltam az értékesítőknél. Néhány nappal később csörgött a telefon, hogy az én számom nyert. Igazából alig hittem a fülemnek. A munkatársaim, barátaim azóta is csak azzal piszkálnak, hogy kávé helyett szívesen meghívnak egy autóra, de a felajánlásaikat ezúttal nem fogadtam el” – mondta el az autó átadó során Pozsgai Szilárd. „Az Octavia egyébként tökéletes megoldás számunkra, legfőképpen azért, mert könnyedén elférünk majd benne a két kicsi gyermekünkkel és a velük járó csomagokkal” – tette hozzá.